لوگو دکتر سارا خلیل آذر
Search
Close this search box.
تزریق فیلر گونه

تزریق فیلر گونه

تزریق فیلر گونه روشی جدید و بسیار موثر برای جوانسازی و بهبود زیبایی صورت است. اگر شما نیز جزء افرادی هستید که علاقه زیادی به گونه‌های برجسته دارند، تزریق فیلر گونه را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این روش در حال حاضر طرفداران بسیار زیادی دارد و در مقایسه با روش‌های دیگر عوارض بسیار کمتری دارد. فیلر گونه مزایای بسیاری برای جوانسازی دارد اما باید تحت نظارت پزشکان مجرب و با استفاده از مواد باکیفیت انجام شود. اگر تمایل به انجام فیلر گونه دارید، این مقاله به شما کمک می‌کند تا اطلاعات کاملی در مورد این روش به دست آورید. تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

تزریق فیلر گونه

تزریق فیلر گونه، روشی جذاب برای زیبا کردن گونه‌ها

امروزه افراد بسیاری هستند که علاقه دارند گونه‌های برجسته‌ای داشته باشند اما فرم بخش‌های دیگر صورتشان تغییری نکند. گونه‌های استخوانی می‌توانند فرم بسیار زیبایی به‌ صورت انسان ببخشند؛ به همین جهت محبوبیت بسیار زیادی دارند. در حال حاضر راهکارهای فراوانی برای افزایش برجستگی‌های گونه وجود دارند که تزریق فیلر گونه یکی از آن‌ها است. این تکنیک با قابلیت‌های بی‌نظیر خود قادر است تا حجم گونه‌های شما افزایش داده و به‌این‌ترتیب زمینه‌ی پر شدن صورتتان را فراهم سازد.

استفاده از فیلر گونه مزیت‌های قابل‌توجهی برای شما عزیزان به همراه دارد؛ بنابراین به‌سادگی از کنار آن عبور نکنید. این روش عوارض خاصی برای شما به همراه ندارد؛ اما توصیه داریم حتماً برای تزریق فیلر گونه به پزشکانی مراجعه کنید که تخصص بالایی در این حوزه دارند. فیلر گونه روشی عالی برای بازگردانی حجم ازدست‌رفته پوست صورت است. همان گونه که می‌دانید با افزایش سن حجم گونه‌ها کاهش خواهند یافت. با این روش می‌توانید علاوه بر برجسته ساختن گونه خود، گام‌های مؤثری نیز در راستای ازبین‌بردن چین‌وچروک‌های ریز پوستی بردارید.

تزریق فیلر گونه مزیت‌های قابل‌توجهی بر روش‌های دیگر مانند لیفت گونه دارد. این روش نیازی به بیهوشی نداشته و پس از درمان می‌توانید فعالیت‌های روزانه خود را ادامه دهید. همچنین لازم به ذکر است که فیلر گونه از دوام و ماندگاری بالاتری برخوردار بوده و عوارض جانبی آن نیز بسیار کمتر است. علاوه بر این بخش از صورت، شما می‌توانید برای تزریق فیلر چانه و همچنین تزریق ژل لب به اینستاگرام دکتر خلیل آذر مراجعه نمایید.

تزریق فیلر گونه توسط دکتر سارا خلیل آذر

تزریق فیلر به گونه چه تاثیری در زیبایی دارد؟

عوامل مختلفی می‌توانند موجب زیبایی چهره شوند. گونه و برجستگی‌های آن یکی از این عوامل هستند که اثرات قابل‌توجهی بر چهره انسان‌ها دارند. گونه‌های افتاده چهره را پیرتر نشان خواهند داد و موجب ایجاد ضعف و افتادگی در صورت می‌شوند. با توجه‌ به این موضوع می‌توان گفت تزریق فیلر گونه با برطرف ساختن این افتادگی‌ها قادر است تا چهره‌ای زیباتر را به شما هدیه نماید.

این روش با تکنیکی ویژه علاوه بر لیفت قسمت‌هایی پایینی صورت می‌تواند حرکات عضلات آن را نیز بهبود بخشیده و به این طریق به زیبایی شما کمک کند. فیلر گونه انتخابی عالی برای ایجاد تناسب چهره به شمار می‌رود که طی آن مواد هیالورونیک اسید به لایه‌های مختلف تزریق می‌شوند. این مواد دارای ترکیباتی طبیعی بوده و آسیبی به لایه‌های پوستی شما وارد نمی‌کنند.  

تزریق فیلر گونه برای چه افرادی مناسب است؟

برای تزریق فیلر گونه ابتدا باید بررسی کنید که آیا فرد مناسبی برای این روش هستید یا خیر. دلایل مختلفی می‌توانند مانع از کاندید شدن شما برای تزریق فیلر شوند. اگر صورتی لاغر دارید و یا به دلیل افزایش سن با افتادگی گونه‌های خود مواجه شده‌اید فیلر گونه روشی عالی برای شما خواهد بود تا بتوانید زیبایی چهره خود را بازیابی کنید. از بهترین کاندیدهای تزریق فیلر گونه موارد زیر را می‌توان نام برد:

  • افرادی که نیاز به ایجاد حجم در گونه‌های افتاده خود دارند.
  •  افرادی که از فرم نامناسب صورت خود رنج می‌برند و صورتی لاغر دارند.
  •  کسانی که در ناحیه گونه خود چین‌وچروک و خطوط ریز دارند.
  • افرادی که تمایل به زاویه‌سازی چهره خود دارند.
نمونه تزریق فیلر گونه توسط دکتر خلیل آذر

روش تزریق فیلر برای گونه

برای تزریق فیلر گونه لازم است به سراغ کلینیک‌هایی بروید که در این راستا اعتبار بالایی دارند و این خدمات را با بالاترین کیفیت ارائه می‌دهند. پس از انتخاب کلینیک و شرکت در جلسات مشاوره‌، پزشک از مواد بی‌حسی برای کاهش درد استفاده می‌کند. این فرایند سختی زیادی ندارد؛ اما بایستی توسط پزشکان مجرب صورت پذیرد تا در نهایت به نتایج مورد انتظار خود دست یابید. پس از بی حس‌شدن ناحیه موردنظر نوبت به تزریق فیلر می‌رسد که بلافاصله پس از آن می‌توانید نتایج تزریق را مشاهده کنید. فراموش نکنید که تزریق فیلر گونه نیازی به طی کردن دوران نقاهت ندارد؛ بنابراین می‌توانید پس از تزریق فعالیت‌های روزمره خود را ادامه دهید.

بهترین برند ژل‌ تزریق فیلر گونه

برندهای مختلفی در راستای تولید فیلرها فعالیت دارند که انتخاب بهترین آن‌ها بسیار مهم است. برای انتخاب بهترین ژل‌های جهت تزریق ژل به گونه لازم است بر اساس سطح انتظارات و وضعیت پوستی شما تصمیم گرفته شود؛ بنابراین توصیه داریم این امر را به پزشک خود بسپارید. دکتر سارا خلیل آذر برای تزریق فیلر به نقاط مختلف صورت مراجعین از بهترین پرکننده‌ها استفاده می‌کنند. فیلرهایی که حاوی هیالورونیک هستند اثربخشی بسیار بیشتری بر گونه‌های شما دارند. علت این امر را می‌توان ترکیبات طبیعی این ژل‌ها دانست که مانع از ایجاد واکنش‌های آلرژیک می‌شود. در عین حال بایستی از بهترین برندها برای این تزریق استفاده کرد.

برجسته کردن گونه ها با تزریق فیلر

نتیجه‌گیری

همان گونه که مطالعه نمودید تزریق فیلر گونه روشی عالی برای برجسته ساختن گونه‌ها به شمار می‌رود. در این روش پزشک با تزریق فیلر به ناحیه گونه حجم از دست‌ رفته گونه را بازیابی نموده و به‌ این‌ ترتیب به زیبا شدن شما کمک می‌نماید. این روش عارضه خاصی نداشته و نیاز به دوران نقاهت ندارد. با توجه‌ به این موضوع می‌توانید بلافاصله پس از تزریق فعالیت‌های روزمره خود را ادامه دهید.

سوالات متداول

آیا تزریق فیلر دوران نقاهت دارد؟

خیر این روش نیاز به دوران نقاهت نداشته و پس از تزریق می‌توانید فعالیت‌های روزمره خود را انجام دهید.

آیا تزریق فیلر گونه خطرناک است؟

این روش اگر توسط پزشکان مجرب صورت گیر هیچ عارضه‌ای برای شما به همراه نخواهد داشت.

تزریق فیلر به گونه‌ها چقدر اثربخشی دارد؟

این روش نسبت به روش‌های دیگری همچون لیفت گونه اثربخشی بسیار بیشتری داشته و یک گزینه‌ی عالی برای جوان‌سازی و برجسته نمودن گونه‌ها است.

فیلر گونه چقدر ماندگاری دارد؟

این روش به طور معمول 6 ماه تا 1 سال ماندگاری داشته و بهترین متد برای زیبایی است.

بهترین پرکننده گونه کدام است؟

بهترین پرکننده‌ها حاوی مواد هیالورونیک بوده و ترکیبی کاملاً طبیعی دارند؛ بنابراین عاری از هرگونه عارضه و یا خطری هستند.

تزریق فیلر به گونه‌ها درد دارد؟

برای تزریق فیلر گونه از مواد بی‌حسی استفاده می‌گردد؛ بنابراین این روش درد چندانی برای شما به همراه نخواهد داشت.

مطالب مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *